Beursvloer Modefabriek op de schop voor 44e editie

http://seo-site.nl/facebook-likes-kopen

Modefabriek introduceert een nieuw vloerplan voor de wintereditie in januari 2018. Dat heeft de modevakbeurs aan FashionUnited laten weten. De beurs wordt niet langer ingedeeld in districten A-D, de organisatie spreekt van beurshallen North, East, Central en West. De ingang wordt twee hallen naar rechts verplaatst.

Hal Oost, waar de beursbezoekers binnenkomen, staat in het teken van mannenmode. In de centrale hal zijn de premium damesmodemerken te vinden, in hal West de trendy merken. Hal Noord richt zich op de nieuwe generatie consumenten en influencers, in lijn met het thema van de modebeurs.

Het thema van de 44e editie van Modefabriek is ‘The Great Get-Together’, geïnspireerd op de ‘meest invloedrijke groep consumenten’, de millennials, aldus de organisatie. Bij deze groep draait het volgens Modefabriek vooral om het samenkomen en ergens een onderdeel van uitmaken. Daarom is de beurs dit seizoen ingericht met een speciale aandacht op alles dat meer dan mode is, naast het gebruikelijke collecties tonen en inkopen. ‘Trade mag dan de kern zijn, maar die kan niet zonder de More than Mode-context waar we elkaar inspireren en uitdagen om ons de nieuwste ontwikkelingen in ons vak eigen te maken,” aldus de organisatie.

Op de beursvloer zijn onder andere installaties en shops te vinden en worden per hal gecentraliseerd in de zogenoemde ‘strips’. Ook tussen de exposerende merken zijn meerdere platforms te vinden met bijzondere producten en die functioneren als ontmoetingsplaatsen.

De 44e editie van Modefabriek vindt plaats op 20 en 21 januari 2018 in de Rai in Amsterdam.

Meer lezen over Modefabriek? Lees dan het verslag van de afgelopen zomereditie: Modefabriek: de ervaring van een inkoper.

Reacties zijn gesloten

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com